joy

קורס ביטחון עצמי

קורס לשיפור ביטחון עצמי

החיים יכולים להראות לגמרי אחרת עם יותר או לחילופין עם פחות ביטחון עצמי. אדם המאמין בעצמו יגיב אחרת לאירועים בעוד אדם עם מעט ביטחון יגיב ביתר התגוננות ופחד. החוכמה בחיים היא לדעת מי אתה ,במה אתה טוב ומהם האיכויות שלך, לכבד את עצמך וכתוצאה מכך לכבד גם את הזולת. כל אחד הוא אחר ולכל אחד יש את התרומה שלו לעולם.

מהו ביטחון עצמי?

ביטחון עצמי זה היכולת של אדם להאמין בעצמו ולקבל את עצמו גם עם הדברים שפחות נראים לו בעצמו. ככל שאדם יותר מבקר את הסביבה, משמע שהוא מבקר מאוד את עצמו ואינו בהרמוניה מוחלטת עם מי שהוא. אם אותו אדם היה יודע מי הוא ומה יש לו להציע, הוא היה מכבד כל אדם מסביבו ובעיקר את עצמו. ביטחון עצמי זה הערכה וקבלה של מי שאתה ופרגון לעצמך ולסביבה על מי שהם.

איך ניתן לשפר ביטחון עצמי?

הדבר הראשון בשיפור הביטחון הוא להכיר את עצמכם. מי אתם, מהן המחשבות הדומיננטיות, מה מפחיד אתכם ולמה. מה החלומות שלכם והאתגרים שלכם. כל אלו יקרבו אתכם לעצמכם. בשלב הבא שאתם כבר יודעים ומכירים יותר מי אתם, צריך להתחיל לחקור דפוסי חשיבה שמפחידים אתכם וגורמים לכם להרגיש קטנים.

כאשר מתחילים להכיר את המחשבות, מגלים שיש כל כך הרבה מחשבות שמתנגנות בראש ללא הרף ולא תורמות דבר. מחשבות המבזבזות אנרגיה מיותר ולא מקדמות אותנו לשום מקום. מהם צריך להשתחרר ויפה שעה אחת קודם. במקום המחשבות ששואבות אנרגיה צריך למלא את עצמנו בתחושת יכולת והישג. בשלב הזה עובדים על היגדים והכנסת אינפורמציה חיובית לתוך הראש.

למה כדאי להשתתף בקורס אונליין לשיפור ביטחון עצמי?

היתרון של קורס אונליין הוא בעיקר שאין את אלמנט הבושה. אין אני מול האחרים .יש אני ועצמי. החיסרון של קורס כזה שהוא מצריך מוטיבציה לתרגל לבד ולפנות את הזמן לעצמכם. אנשים ישימו הכל לפני עצמם. את הילדים, את החברים, את הפרנסה, הכל לפני שיפתחו את עצמם.

עד שלא תשימו את עצמכם במרכז לא תוכלו לשפר את הביטחון העצמי כי ביטחון עצמי זה להכיר את עצמכם ,לקבל את עצמכם, ולדאוג שכל הדברים שאתם צריכים ימולאו. אם לא תדאגו לעצמכם, מי ידאג? מי יודע מה בדיוק אתם צריכים בלי שתדעו אתם קודם? זה משהו שחייב לבוא מכם. אחרי שתתחילו להבין מי אתם ובמה אתם מיוחדים, תוכלו להכיר אם את הפחדים והדאגות שלכם. אותם צריך לשחרר ולראות את המציאות באור אחר.

בקורס ,כל שבוע ילווה בסרטון ושאלות. הסרטון יסביר את מטרת השיעור והשאלות יגרמו לכם להכיר את עצמכם. בתום השאלות תתבקשו לעשות מדיטציה מודרכת קצרה למשך שבוע שלם של 10 דקות בלבד, ורק שתסיימו תוכלו לעבור לשיעור הבא. ללא תרגול הכל נשאר ברמה תיאורטית שלא תכנס ממש לתוך הגוף ותעשה שינוי עמוק בדפוסי החשיבה ובאמונות שלכם.

כיצד השתתפות בקורס מסייעת להעלאת הביטחון?

בגלל שהקורס הוא גם תיאורטי וגם חוויתי, עם התרגול התובנות מתחילות להגיע. זה לא תובנות קוגניטיביות בלבד. אלו תובנות רגשיות. תובנות שקשורות במהות שלכם ולא רק במה אתם חושבים. לאט עם הזמן , הדברים מתחילים להיות יותר ברורים והאסימונים מתחילים ליפול.

מה חשוב לדעת על הקורס?

הקורס יכיל מפגש מוקלט של הסבר פעם בשבוע ובו ניתנת שאלה. לאחר שעניתם עליה אתם נשלחים לתרגל מדיטציה מוקלטת של כ 10 דקות למשך שבוע עד השיעור הבא. לאחר שבוע ימים אתם מתרגלים להיות נוכחים ברגע ולהרגיש רגשות מועצמים.

אתם כבר מתחילים להרגיש איך זה מרגיש להרגיש טוב. בשבועות הראשונים תרגישו תחושות טובות יותר אבל לא בהכרח תבינו מה אתם עושים. לאט עם הזמן, הדברים יהפכו לטבע שני ואז הכל יהיה ברור.

כמה זמן נמשך קורס אונליין להעלאת ביטחון עצמי ?

קורס אונליין להעלאת ביטחון עצמי אורך כ 12 שבועות. פעם בשבוע שיעור תיאורטי מוקלט של חצי שעה , ושבוע שלם של מדיטציות מודרכות באורך של 10 דקות כל יום. לפני כל מדיטציה תתבקשו לענות על שאלה ואז תוכלו לגשת למדיטציה המודרכת(כל השבוע אותה מדיטציה עד שתעברו למדיטציה אחרת).

הרעיון זה להבין איך זה מרגיש. לא מה אתם חושבים על זה אלא מה הגוף מרגיש שאתם נכנסים פנימה לתוככם. הרעיון של הקורס הזה הוא לחשוף אתכם לרגשות שאתם לא בהכרח מרגישים ביום יום. כשיש עומס, אנחנו נוטים לשים לב לתחושות הקשות בגוף, לקשיים לדאגות, לאתגרים. יש בגוף המון תחושות אחרות שיחשפו בפניכם חלקים שקטים ורכים, ויגרמו לנו להכיר את עצמנו יותר לעומק.

כאשר תתחילו להכיר את עצמכם לעומק, פתאום הראיה תשתנה, הביטחון העצמי ישתפר, המציאות תחייך והדברים יקרו יותר קל ונכון עבורכם. כמו שאומרת הקלישאה: ״הכל מתחיל מבפנים״ שתכירו את עצמכם טוב יותר , החיים יראו לכם את הקסם האמתי שחבוי בתוכם ומחכה להתגלות.

 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp