"גלי את עצמך"

סדנת העצמה אישית וגילוי עצמי

למה כדאי לרכוש את הקורס?

699 ₪ בלבד!

במקום 999 ₪

צריכה להתייעץ?

מה את מקבלת?

מחברת קורס
ישירות אליך הביתה

12 שיעורים
אונליין

12 מדיטציות
מודרכות

מבצע השקת קורס

699 ₪ בלבד!
במקום 999 ₪

יתרונות הקורס:

מה יכללו הלימודים:

מה ההגדרה של ביטחון עצמי?
כיצד רוכשים ביטחון עצמי גבוה?
איך לדבר עם ביטחון עצמי?
איזה תרגילים ניתן לבצע לשיפור הביטחון העצמי?
העלאת ביטחון עצמי למבוגרים
איך שיפור הביטחון העצמי משפיע על הזוגיות?

מה זה חשיבה חיובית?
כיצד חשיבה חיובית יכולה להשפיע עלי?
האם לחשיבה החיובית יש השפעה על הסביבה?
איך לבנות הרגל של מחשבות חיוביות?
כיצד מיישמים חשיבה חיובית?
תרגילים לחשיבה חיובית

מה זה affirmation?
כיצד הצהרה חיובית מסייעת בשינוי דפוסים?
באיזה סוגים של משפטי אפירמציות חיוביות כדאי להשתמש?
איך ניתן ליישם טכניקת אפירמציות חיוביות בחיי היום יום?
איזה הצהרות חיוביות מסייעות לביטחון העצמי?
איך מתרגלים הצהרות חיוביות?

מהו דמיון מודרך?
למי מתאים דמיון מודרך?
איך מתרגלים?
למה כדאי למבוגרים לתרגל דמיון מודרך?
כיצד דמיון מודרך מסייע לחרדות
איזה סוג של דמיון מודרך מומלץ לפני השינה?
דמיון מודרך לקבלה עצמית
איך דמיון מודרך יכול לסייע להצלחה?
 

מחשבה יוצרת מציאות – איך זה קורה?
כיצד המחשבות יכולות להשפיע על המציאות שלנו?
האם ניתן לשלוט על המחשבות?
יתרונות הגישה "מחשבה יוצרת מציאות"
מהם השלבים בהפיכת מחשבה חיובית למציאות?
תרגילים ליישום הגישה "מחשבה יוצרת מציאות"
מה חשוב לדעת לפני שמתרגלים
מתי כדאי להעזר בליווי מקצועי בנושא

מה זה תת מודע?
כיצד התת מודע פועל?
איך התת מודע משפיע על חיי היום-יום?
מה הקשר בין התת מודע לאמונות?
מהו ריפוי התת מודע?
מה חשוב לדעת על אימון ופיתוח של התת מודע?
למה חשוב לפתח את התת מודע?
איך מפתחים את התת מודע?
מהם סוגי האימון העקריים לתת מודע?
למי מתאים לעשות אימון לתת מודע?
למה מומלץ לפנות לאיש מקצוע לפיתוח התת מודע?

למה זה כדאי?
איך עובד המח בזמן שהוא נשאל שאלה?
אילו שאלות כדאי לשאול בבוקר?

מהי התפתחות אישית?
מה הקשר בין התפתחות אישית להעצמה?
מה ההבדל בין התפתחות אישית להתפתחות רוחנית?
למה כדאי להשתתף בסדנאות להתפתחות אישית?
מהם השלבים העיקריים בהתפתחות אישית?
למי מתאים קורס התפתחות אישית?
מה כדאי לדעת על תהליך התפתחות אישית?
מתי מומלץ לפנות לגורם מקצועי לקבלת ליווי בהתפתחות אישית?

מתי נובע הצורך בשינוי בחיים?
למה כדי לבצע שינויים בחיים?
איך עושים שינוי?
מהם השלבים לשינוי?
למה מומלץ להיעזר בליווי מקצועי כאשר רוצים לעשות שינוי בחיים?
מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לבצע שינוי?

איך זה קורה?

קורס העצמה אישית ״גלי את עצמך״  הינו קורס אונליין המכיל 12 מפגשי אונליין , 12 מדיטציות ומחברת קורס יפיפיה ומעוצבת שמטרתו לגרום לך להכיר את עצמך לעומק, לזהות את חוזקותיך ואת אהבותיך ולהעיז לחלום

קורס העצמה אישית אונליין מכיל שיעורים 12 שונים שמטרתם להגדיל את הידע שלך בנושאים הקשורים בהתפתחות אישית והעצמה עצמית . הקורס ״גלי את עצמך״ הינו קורס ייחודי המלווה בחומר תיאורטי וכן בתרגולים יומיים במשך 12 שבועות. תרגולים אלו הינם פשוטים וקצרים ויגרמו לך ולגופך הנאה צרופה.

״גלי את עצמך״ זאת קורס העצמה אישית אונליין , שנועדה לחשוף חלקים חבואיים, שנמצאים אצלך בפנים ורוצים לצאת החוצה. לבקוע מתוכך ולהאיר את עולמך. הקורס הוא קורס בבחירה שמשמעותה לחיות חיים של אהבה ,סליחה וראיית הטוב.

תוכנית העצמה זו  היא פרקטית ומלווה ב 12 שאלות ל 12 שבועות. מטרת התוכנית, לאפשר לך לפרוח מבפנים, ולחשוף את הייחוד שלך. כמו כן לראות כל יום מחדש את הטוב שבך, החוזקות שלך והיופי שלך.

כדי שההשקעה תישא פרי, התחליטי על יום קבוע בשבוע, פני את עצמך מכל עיסוק,והחליטי שאת מוכנה להשקיע 30 דקות בצמיחתך.כדי לתת לעצמך קדימות ראשונה על פני כל עיסוקיך, הכניסי לטלפון שלך תזכורות לגבי היום והשעה ופני את עצמך מכל מחויבות אחרת. קבלת המחוייבות הזו לעצמך היא הכרחית להצלחת התוכנית. 

כדי להטמיע את החומרים בתוך תוכך, כדי שיהיו חלק בלתי נפרד ממך,בכל יום עם לכתך לישון השקיעי 10 דקות נוספות למדיטצית דמיון מודרך נעימה במיוחד. לצורך הגברת האפקט, הקשיבי עם אוזניות.המחברת, המצורפת לתוכנית, נועדה להזכיר לך מי את באמת ולהאיר את היופי הפנימי שבוקע מתוכך. 

כל אירוע נעים וטוב בחייך , הוסיפי למחברת ההשראה שלך. במשך השבוע תסתובבי עם המחברת וחפשי עוד ועוד רבדים טובים אצלך שאת יכולה להוסיף על הכתוב. תעמיקי עוד בכל יום שעובר. תעלי למודעות היומיומית את השאלה השבועית וכל דבר שקורה ומתאים רשמי במחברת . 

מטרת התוכנית היא ללמד אותך להרגיש איך זה מרגיש לחיות מבפנים החוצה. המדיטציות הן התרגולים של התוכנית והן קריטיות להצלחה. התוכנית תשנה קצת את זוית הראיה שלך. היא תשנה את הפוקוס  מ״הבעיה״ לדברים הטובים שיש בחייך. אם תבחרי בכך, את תגלי בקצב שלך מי את באמת ותוכלי לחגוג את החיים. 

בדף האחרון יש לך גרף. הכניסי את הערכים של תחושתך לפני המדיטציה בעט אדום ואת הערכים של תחושותיך אחרי המדיטציה בעט כחול. חברי את הנקודות באותו הצבע ושלחי אלי את התמונה הסופית לכתובת info@iritwald.com . הגרף יעזור לי להבין היכן את נמצאת בתהליך ואוכל לכוון אותך ולהעצים אותך עוד יותר אם זה יתאפשר.

בסוף הקורס תתקיים שיחה של 15 דקות בינינו, אם תבחרי בכך, שבה תוכלי לספר לי את השינויים בחייך. חשוב לזכור בתחילת העבודה במחברת עליך לכתוב את הרגשתך ולאחר המדיטציה לכתוב שוב את הרגשתך. הפרמטרים הללו יוכלו לאפשר לך לעשות גרף התקדמות שבו תראי בצורה מפורשת את ההתקדמות שלך ואת ההרגשות הטובות שאת חווה. 

בראייתי, אין דבר חשוב יותר מתרגול. אם אנסה ללמדך איך זה ללכת רק ע״י הסברים האם זה יספיק? אולי כן אבל תרגול הוא הדבר המשמעותי באמת. ככה בסופו של דבר המוח לומד.

קורס העצמה אישית אונליין ״ גלי את עצמך״ נבנה במיוחד לאנשים שצריכים את הידע עצמו וגם אנשים שמאמינים בלנסות ולהרגיש. גם לאנשים של ״ לחשוב״ וגם לאנשים של ״ להרגיש״. הרעיון בקורס העצמה זה  הוא לחשוף רגשות שלעיתים איננו שמים לב אליהם והם חשובים מאוד להתפתחות האישית שלנו. הרעיון הוא לשים את הפוקוס על הטוב בחייך ולא על הקושי והאתגרים בחייך כי כל מה ששמים עליו את הפוקוס, גדל. 

הקורס הוא קורס בחירה בין ראיית הטוב וראיית הבעיה.  הרעיון בקורס העצמה זה הוא להתבונן באהבות שלך, בחוזקות שלך, בחלומות שלך ולאפשר לך להיות ולהרגיש את החיים. להסתכל על האתגר והקושי מזוית אחרת ולהפוך אותו לחבר שעוזר לך להתקדם. 

הסיבה שאני אוהבת לקרוא לקורס הזה סדנת העצמה אישית זה בגלל ריבוי התרגולים והנוכחות של המתאמן כשותף פעיל ולא מתבונן חיצוני. אתם, כחווים את סדנת העצמה אישית זו, שותפים פעילים במה שמתרחש בראשכם ואחראים הבלעדיים, בעזרה קטנה, לשינויים בחייכם. זאת העצמה אישית אמיתית בעיניי, שיש לכל אחד מאיתנו את היכולת להושיע לעצמו בלי התערבות חיצונית. אתם אחראים על ההצלחות והקרדיט מגיע לכם ורק לכם בסופו של התהליך. 

השוני מאימון להעצמה אישית הוא שאתם עוברים את התהליך בעצמכם, עם ההתרגשויות והנפילות, אתם מחזירים את עצמכם לתלם ובתחושת המסוגלות. לא עוד מגיעים למאמן ברצון עז ״ תתקן אותי״ אלא באחריות מוחלטת על חייכם בידיע שיש לכם ורק לכם את הכוח האדיר על חייכם וכדאי להתחיל מעשיו. בסדנת העצמה אישית זו תוכלו לתרגל במקום הנוח עבורכם, בזמנים הטובים לכם, ולהפיק את מירב התוצאות. 

אני אהיה פה, בסוף התהליך, לשמוע אתכם מרוצים מעצמכם, מתרגשים מעצמכם ומגלים את עצמכם. 

יש אנשים שהעבודה העצמית , לבד, פחות מתאימה להם. הם צריכים סיוע של איש מקצוע, שילווה יותר מקרוב ויקשיב להם. לאנשים הללו, מתאים יותר אימון להעצמה אישית. גם אם תזדקקו לאימון אחד לפתוח את הדרך או ליותר, חשוב שתכירו את הצרכים שלכם ותהיו נאמנים לצרכים של עצמכם. אני אהיה פה בשביל לתת לכם את המענה שאתם זקוקים לו. אני אהיה לתמוך בכם ולאפשר לכם להביא את מי שאתם רוצים להיות לידי ביטוי. 

העצמה עצמית זה אחת המתנות הגדולות שתוכלו לתת לעצמכם. יותר מכל מכונית או בגד. העצמה עצמית זה היכולת שלכם להסתכל על חייכם מזוית אחרת ולאהוב אותם יותר ויותר. בעיניי, העצמה עצמית זה להכיר את עצמכם ולהתאהב בעצמכם על באמת. לא בדברים חיצוניים, אלא בהבנה עמוקה שמה שאתם ומי שאתם, אתם מוצלחים כמו שאתם. העצמה עצמית זה לחשוף את היופי והייחוד שבכם ולא לפחד להאמין ולדעת שאת טובים. 

בנימה אישית אגיד, שהעצמה אישית והתפתחות אישית גורמים לי לפרוח כל יום מחדש. אני מאמנת את עצמי להכיר את עצמי ואת השינויים שאני עוברת. זה לא זבנג וגמרנו. היכרות אישית היא אינסופית כי אנחנו משתנים כל הזמן. הרעיון הוא לא להגיע לאיזה יעד או לכבוש איזו פסגה, הרעיון הוא התאהבות בלי פוסקת בחיים ובחירה בחיים טובים מלאי סיפוק כל בוקר מחדש. 

מה שמעניין בהתפתחות אישית הוא הזה לעולם לא יסתיים, כמעט כמו לנקות את הבית או לעשות כביסה 🙂 ברגע שנגיע למטרה המיוחלת , יגיע השלב הבא שיגרום לנו להתפתח עוד ועוד. 

כל שעלינו לעשות בכדי לחיות חיים מלאי סיפוק ושמחה, חיים מוגשמים ומאושרים, הוא להמשיך להתפתח עוד ועוד. לפתח את היכולת להתאהב בחיים, גם אם הם מאתגרים. לראות את האתגר כחבר ולהתיידד איתו. להאמין שהדברים מדוייקים עבורנו ומובילים אותנו לדבר הנכון בדרך הנכונה. אין זה משנה אם זה נכון או לא, מה שמשנה הוא מה שאנחנו מאמינים בו ואיך אנחנו מקבלים את החיים. אין פה נסיונות להיות צודקים, יש בו ניסיון בלתי פוסק לחגוג את החיים ולהנות מכל רגע נתון.