חווית אורח בעולם החדש

חווית אורח בעולם החדש -האוזניות המרגיעות

ברוכים הבאים לעתיד הכובש של החוויה האורח המלונאית!

אנו גאים להביא לכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום חווית אורח טכנולוגית, מרגיעה, ממלאה, המעניקה לאורחים חווית שמיעה עשירה ומותאמת אישית. נשמע מדהים? בוודאי! כי בבית המלון שלכם, אנחנו לא נתפשר על פחות מהמיטב, לשדרג את החוויה האורח שלכם ולהבטיח לכם יחודיות, חדשנות והתאמה מדוייקת לצרכיכם היחודיים. האוזניות המרגיעות שלנו הן הדבר הבא בתחום חווית אורח. 

 

באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שלהאוזניות המרגיעות של chilax, מנהל המלון וצוותו יכולים להבין את הצרכים והמועדפים של כל אורח כדי להפוך את שהותם במלון לחוויה מותאמת אישית.

אנחנו נעזור לכם להפוך את השהות של האורחים אצלכם בסלון לנעימה ולאיכותית יותר.

מנהל המלון וצוותו יכולים לקבל מדדים דיווחים על פעילות האורחים והשימוש שהם עושים בפלטפורמה. הדוחות האלה יאפשרו לו להבין כמה זמן האורחים משקיעים בהאזנה לקובץ השמע, אילו סוגי תוכן הכי פופולריים וכיצד הם נהנים מהשירות המוצע. המדדים הללו יסייעו להנהלה להבין אילו שיפורים ותכנונים יש לעשות בשירות כדי לענות על צרכיהם של האורחים בצורה מיטבית.

היום, בעולם האירוח, כבר משקיעים פחות בבידור ויותר בבריאות ואין כמו חוויה מרגיעה לנפש לשפר את תחושת האורח כי נזכור שזה הזמן שהאורח לוקח זמן לעצמו. הוא מתנתק מסביבתו הטבעית ויכול להחשף לתכנים אותם אינו בהכרח צורך בביתו. בבית איi לו זמן לעצמו. רובינו נמצאים במרוץ העכברים האינסופי ופה במלון, בבית שלכם, יש הזדמנות לצרוב לו חוויה נעימה, מרגיעה ומחברת. 

היתרון של הפלטפורמה היא היותה ממותגת לבית המלון וצורבת חיבור בין התחושה הנעימה ובין המותג המלונאי. 

נשמח להגיד שאין מלון אחד דומה לאחר. לכל מלון הדרישות שלו והיחוד שלו. לדוגמה מלון אחד צריך הדרכות לטבילות בקרח , מלון שני משתמש בפלטפורמה בספא כחלק מהרגעת האורח לפני הטיפול. המלון השלישי משתמש באוזניות המרגיעות כתוכנית קולקטיבית ״נכנסים לשבת ברוגע״ ומלון אחר משתמש בפלטפורמה כחלק מתוכנית החשיפה שלו לאומנות במלון,Art&Discover. מלון נוסף פתח פינות שקט ברחבי המלון כדי להכניס את האורחים ברוגע לחופשה. 

כמו שכל אדם שונה וזקוק לתוכן אחר כך כל מלון שונה וזקוק לפלטפורמה מעט אחרת ואנחנו כאן כדי לסייע לכם לתת את השירות הטוב ביותר לאורחיכם. 

בידול לפני הכל

אנחנו נעזור ליצור בידול מושלם מהסביבה המטופחת של בית המלון, חדשנות ואיכות צליל מתקדמת המתאימה אישית את החוויה לצרכים האישיים של אורחיכם. כעת, האורחים יוכלו להתחבר לרגעים המרגיעים ביותר ולשקם את האנרגיות של שלהם ללא פשרות. בעזרת האוזניות המרגיעות שלנו, האורחים יוכלו להתמקד באיכות הצליל, להתעלות במוזיקה שלכם ולהנות מהשקט הפנימי המחכה לבכל פינה. ברחבי המלון.

האוזניות המרגיעות

אין ספק שעם האוזניות המרגיעות החדשניות שלנו, חווית האורח בבית המלון עולה משמעותית ומעוררת תשומת לב. במינימום השקעה ובמקסימום תוצאה, האוזניות שלנו מספקות חווית אודיו בלתי רגילה שמכניסה את האורחים  לשקט וחיבור פנימי לחדרים ולמרחבים משותפים, לספא לטרקלינים ולפעילות משותפת קולקטיבית . 

 

בכל פינה ברחבי בית המלון, תוכלו למצוא את האוזניות המרגיעות המצוידות בטכנולוגיה מתקדמת של עיבוד צליל, אשר כוללת שילוב של צלילים נעימים ומרגיעים ומלל מדוייק עבורכם, שנבחרו בקפידה כדי למנוע רעשים חיצוניים ולמצוא את האיכות הטובה ביותר עבורכם. התהליך המוזיקלי המשמעותי הזה מסייע בשחרור עומס ויצירת תחושות חיוביות, ויכול להשפיע על הרגשות, המצב הרוח, ואף לפתח תחושה נעימה תוך שהותם במלון .

 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp