קורס חשיבה חיובית

קורס חשיבה חיובית

קורס חשיבה חיובית

אתחיל ואגיד שהמילים חשיבה חיובית אלו זאת צמד מילים שלעיתים ישמעו שחוקות מכובסות אבל בתוכם חבוי מסר הרבה יותר עמוק: הדרך לבחור בחיים קלים יותר, נעימים יותר ורכים יותר. חשיבה חיובית היא בחירה יומיומית בשינוי דפוסי חשיבה מקבעים לדפוסי חשיבה שיקדמו אתכם ויאפשר לכם לשים פוקוס על נקודות האור בחייכם. למה? כי זה יקדם אתכם לקראת חיים טובים יותר, נעימים יותר ומשמעותיים יותר.

מהי חשיבה חיובית ?

חשיבה חיובית הינה בחירה לראות את החיים בדרך חיובית רכה ונעימה. ניתן לראות כל סיטואציה בשתי דרכים. בדרך של פחד ובדרך של אהבה. כאשר אנחנו בוחרים בדרך של הפחד אנחנו מבקרים את עצמנו ואת הזולת, אנחנו מלאי כעס לזולת , אנחנו מתמודדים עם סיטואציות מורכבות יותר ומפתחים רמות של אדרנלין וקורטיזול ברמות גבוהות.

כאשר אנחנו בוחרים בדרך האהבה, אנחנו רואים כל אדם ואת עצמנו על קו זכות, אנחנו מתאהבים בחיים כל יום מחדש. זאת בחירה יומיומית דקה דקה. קורס חשיבה חיובית נועד ללמד דרכים לפנות לדרך האהבה, הקבלה, דרך הסליחה ולא בדרך הפחד ,האשמה והביקורת. חשיבה חיובית היא דרך חיים. היא בחירה בחיים.

זה משהו שאי אפשר לפרוש ממנו. ברגע שמרגישים את היתרונות של סוג החשיבה הזו, מבינים פתאום שהדרך השנייה מביאה לצער, וזאת מביאה לשמחה. אין לי כוונה לשכנע אף אחד שיבחר במשהו שלא מתאים לו. כוונתי היא לאפשר לכל אחד לבחור מה הוא רוצה ואם יצטרך את העזרה שלי, אשמח להעניק אותה באהבה גדולה.

כיצד מפתחים חשיבה חיובית כדרך חיים?

ההתחלה היא שינוי לא פשוט שיוביל להרבה שמחה בחייכם. פיתוח חשיבה חיובית היא לא להסכים להוציא מהפה שום מילה שהוא לא חיובית. גם אם אימא של בעלך שטן, וגם אם הגרושך נוראית, חשיבה חיובית היא בחירה לראות את החיים על כף זכות. כולם עושים את המיטב שלהם וכולם משתדלים, מזווית אחרת.

כולם רוצים להיות מאושרים ורובם לעיתים מגיבים מפחד. חשיבה חיובית היא לפרגן לכל אדם, גם אם אתה בטוח שהוא עושה טעות. חשיבה חיובית היא לבחור לראות כל סיטואציה כאילו באה ללמד אותנו שיעור חשוב והגיעה רק בשבילו, שנגדל.

למה כדאי להשתתף בקורס חשיבה חיובית?

כל מי שקורא את המילים האלו, מרגיש צורך לשינוי. מרגיש שהדרך חשיבה שלו זקוקה לליטוף. חשיבה חיובית ,למרות שהיא מחייבת, היא יכולה להביא לשינוי בחיינו ובתפיסתנו. כל מציאות חייכם יכולה להפוך להיות נעימה יותר אם תסכימו להסתכל עליה בחיוך וברכות. כן, יש אירועים מורכבים לכל אדם אבל מאושר האדם שיודע להסתכל על חייו בחיוך רך ואוהב, ולא משנה מה הסיפור בחייך.

קורס חשיבה חיובית, פותח את הדלת לחיים טובים יותר. חיים רכים יותר. חיים חסרי מלחמה פנימית שבדרך כלל תלווה במלחמה כלפי חוץ. אז אם אתם מרגישים שאתם נלחמים בחיים, שורדים, מחזיקים את הראש מעל המים או סתם חיים את החיים נטולי ברק בעיניים הקורס הזה הוא בשבילכם אם תבחרו בכך.

הדבר היחיד שאתם צריכים לקחת בחשבון, שאם תלכו בדרך הזאת, תהיו חייבים לוותר על המסכנות, על האשמה, עם הקורבנות, על הפחד. אם תסכימו להחליף את החלקים האלה בכם בחלקים שמחים יותר ,ולהיות עקביים, תוכלו להפיק רבות מהקורס הזה.

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים למי שרוצה שינוי בחיים. אם אתם בשלב שהחיים כמו שהם עכשיו לא מספיקים, שנגמר לכם הכוח להילחם, לכל מי שרוצה לחיות טוב יותר ומוכן לשלם את מחיר השינוי והאי ודאות, הקורס הזה מתאים לו.

בן אם יש לכם בעיות בריאות, בעיות פרנסה, בעיות עם מערכות יחסים, על כל סיטואציה, ניתן להסתכל אחרת על כל דבר. לכל מי שמרגיש שיש מעבר למה שהוא רואה, קורס חשיבה חיובית יכול לפתוח לו את הצוהר לחיים חדשים. לצורת חשיבה שונה. לבחירה מתמדת בחיים טובים ולא בהישרדות וקושי.

מה כולל קורס חשיבה חיובית ?

קורס חשיבה הוא קורס אונליין המורכב :

  1. שיעור פרונטלי אחת לשבוע ( או מוקלט או בזמן אמת) באורך של 30 דקות
  2. מדיטציה מודרכת מוקלטת לכל השבוע שתאפשר לכם לתרגל
  3. מתן תרגילים שיעמיקו את התרגול
  4. תמיכה של קבוצת וואטסאפ סגורה שמטרתה לתמוך בתרגול של כל המשתתפים.

בקורס ילמדו עקרונות החשיבה החיובית, היתרונות הפיזיים והמנטליים של החשיבה החיובית, יינתנו תרגילים לפיתוח חשיבה אחרת על מציאות חיינו. אורך הקורס 10 שבועות ועלותו 350 ש״ח לנרשמים ברישום מוקדם  400 ש״ח ברישום רגיל. הקורס הוא בסיס לתרגול גישה חדשה לחיים וראיה יותר אופטימית של החיים, בעיקר אם החיים לא פשוטים גם כך.

הקורס הוא כניסה קלה לעולם שלם, ממנה תוכלו לפנות לדרכים רבות שתבחרו. לסיכום, קורס חשיבה חיובית מיועד למי שרוצה שינוי ומוכן להיכנס לתוך נהר השינוי ולעבור דרך אירועים חסרי וודאות. הקורס יעזור לכם להתבונן על החיים באור לגמרי אחר אם תסכימו להפסיק להיות צודקים ולהתחיל להיות חכמים. הדבר היחיד שהקורס הזה מחייב זה התמדה , תרגול ,עקביות וראש פתוח.

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp