איך לגרום לאחרים להתאהב בכם

איך לגרום לאנשים להתאהב בך?

 

בגדול, לא ניתן לשלוט בתחושות הזולת אבל יש כמה דברים שאם נעשה יגרמו לנו להיות אהובים יותר. בין אם מדובר על אהבה רומנטית או אהבה חברית חשוב להבין שכל אדם רוצה להרגיש טוב. כל אדם בריא בנפשו רוצה להרגיש אהוב ונאהב. כל אדם רוצה שיראו אותו וישימו לב שכואב לו אז אם נעשה כמה צעדים פשוטים , נוכל להגיע לאהדת אנשים בין אם מדובר ברומנטיקה או בחברות ארוכת שנים.

להלן כמה הרגלים שכדאי לאמץ כדי להיות אהוב ואהוד:

  1. תהיה עצמכם ונסו לתוריד את המסכות- אנשים אוהבים אנשים אוטנטים אנושיים. אל תנסה להיות יותר מידי משתדל ולא יותר מידי אגואידט. שלב בין השניים ואהיה עצמך. אתה טוב עם החסרונות והיתרונות שלך. 
  2. תראו  את העיניין שלך בזולת – אנשים אוהבים שמקשיבים להם ורואים אותם. נסו לשאול שאלות ולהתעניין באמת. אנשים שמים לב מתי ליבך איתם ומתי ברחתם למקומות אחרים. תקשיבו, נסו באמת להכנס לעולמם ופחות לתת להם פתרונות. צאו מנקודת הנחה שהם יודעים את הפיתרון וצריכים לאגור אומץ לעשות אותו.
  3. תאהבו את עצמכם. לא מדובר על לדבר על עצמך כל הערב ולא להקשיב לאף אחד. לא מדובר על התנשאות או שחצנות , מדובר על הערכה של עצמך והבנה שעם חסרונותיך אתה טוב. הערכה שקטה שבאה מבפנים והרבה חמלה והערכה לזולת ואתגריו. 
  4. תחייכו הרבה, תאהבו את החיים ותפעילו את קסמיכם על הזולת. אנשים אוהבים אנשים שמחים עם אנרגיה חיובית. נסו להתנהג באופן חיובי ואופטימי, להפגין רגישות ונחמדות. אנשים מושפעים ומושפעות מסביבתם החיובית ונמשכים אליה.לא נעים ליד אנשים שמקטרים ובזים לחיים. רובינו רוצים להיות מרוצים ומלאי אנרגיה נעימה. תשקיעו במדיטציות חיוביות, מלאו את עצמכם בתכנים נעימים ומעשירים, המעיטו לראות חדשות והשתדלו לרכוש ידע חובק עולם. השקיעו את זמנכם כהלכה.
  5. שתפו רגשות וחוויות: התחברו לאנשים על ידי שיתוף רגשות, חוויות ותחושות. כשמתחברים ברמה רגשית, זה מקל על יצירת חיבור עמוק יותר. המעיטו לרכל או לדבר שלילי על הזולת. העומד בצד השני מיד יחשוב שתדברו שלילי גם עליו. 

אם תאמצו את חמשת הטיפים הללו , כנראה שתזכו לאהדת הסביבה כי אדם שמקשיב, איכפתי, אוהב, מכיל משתף טחיובי הוא אדם שנעים להיות במחיצתו ונותן לאחרים תחושה טובה. 

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp